Först var det mörkt...

   Jag kände för att styla om bloggen idag. Jag skulle kanske inte ha stylat om bloggen idag.
   Jag har en väldigt mörkt sinnes stämning för tillfället. Efter en dag med otur, och utan mat, är jag inte så pigg som jag brukar vara. Inte lika glad heller.
   Trots att det är min namnsdag så ville inte den här dagen lyckas i att få upp mitt humör. Jag tror det var det faktum att jag glömde miniräknaren inför nationella provet i matte som fick bollen att rulla.
   Men det är som dom säger i den där boken (som jag läste någon gång som liten):
   "Först var det mörkt. Sen blev det ljust!"
   Imorgon är en ny dag, och förhoppningsvis kanske den kan bli bättre än den här dagen. Mitt gräs kanske har fått en grönare nyans tills dess? Idag är i alla fall grannens mycket grönare... är det någon som har en jordfräs?
   Det får bli ett kort inlägg idag, eftersom jag känner att jag inte kan sprida den glädje som jag vill.
   Men jag tänkte i alla fall förklara varför bloggen ser ut som den gör. Möjligtvis att jag ändrar den igen, när jag mår lite bättre. Om ni nu inte tycker om den vill säga.
   Ska jag behålla den?
   Vi får se, när det blir ljust.


Marie Degerström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback