Det blåser en storm över...

   Campus! Jupp, det snöar mycket nu.
   En viss Marie (Degerström) sitter för tillfället i datasalen med en viss Sara och väntar på att matten ska börja (jag fick just panik när jag insåg att jag inte visste när vi började, men jag har en sådär tio minuter kvar).
   För er som inte visste det hade jag en väldigt intressant upplevelse igår, ty jag höll på att somna i snön. Dum som jag var gav jag mig ut i alldeles för tunna kläder och... faktum är att den här historien ligger ute på min bilddagbok, så jag kopierar över den när jag kommer in på den (vilket jag inte gör för tillfället *hmpf*).
   Men idag är jag trött och känner på mig att jag kommer att bli förkyld. Jag hade ingen ork att vara med på innebandyn idag... dessvärre. Jag och Sara fick gå ner i gymmet istället.
   För det är ju inge ansträngande alls!
  
Jag överväger nu att fråga min matte lärare ifall jag kan få arbeta med matte talen hemma, och ha dom avklarade till fredag, så jag kan försöka vila ut och ta igen mig lite.
   Det var faktiskt inte en så rolig upplevelse att nästan somna i snön. Förhoppningsvis behöver jag inte uppleva det igen.
   Men eftersom jag känner nu att jag inte direkt skriver någonting, och inte kommer ut på bdb för att lägga ut det jag vill, ska jag jaga ner min matte lärare och fråga om jag kan få åka hem. Jag vill ju kunna bada med Emmzzon imorgon och simma bort kakorna.

  
   Marie *Vampyren*

Kommentarer
Postat av: Bella

Lilla gumman, du måste ju klä på dig ordentligt, vi är ju rädda om dig! <3

Postat av: Sofia

Men Marie då, inte ska man ha roligt på andras bekostnad?? !

2008-11-28 @ 21:39:15
URL: http://lyckosumpens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback