So it begins

Vill bara säga; There's no need to worry people. Videokameran har hoppat tillbaka (fråga inte vart den var... pappa kom in häromdan och ställde ner den vid min dator. That's all i know), so it's OK.
Nu ska bara batterierna laddas, så ska ja snart sätta igång.
Först ut är Da wörst movie evvá, och en... lätt introduction på youtube.
Efter det ska det förhoppningsvis rulla på. Har redan ett par idéer som ligger och skrotar på datorn. Manus, rants... stuff like that.
Så nu börjar det! :D

Oh, och innan jag går vill jag bara säga en liten sak... (som en kommentar, på en kommentar, på en annan blogg);
JÜRGEN, INGELA!! His name... is Jürgen. Geez ;)


Marie *Ekorren, Indeed*

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag vet ju det!! Hur kunde jag glömma!? Fan... Snygg Jürgen i mitt hjärta...

Postat av: Ingela

Uuuuuuup daaaaaate......
Uppdatering, på klockren svenska.

2008-01-27 @ 16:29:58
URL: http://www.ingelameandnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback