Rosa Lördag

Idag är tydligen rosabandets dag så Marie har dragit på sig sitt rosa band, to honour it

image4


Gick med Emmsson på stan idag, och handlade in lite rekvisita... så nu sitter Marie och leker med sina pompoms. Haha! Dom är faktiskt ganska roliga, och så frasar dom så härligt. För att inte tala om att det blir en snygg peruk!

Men jag såg en annan peruk på stan som jag vill ha. En sån där som dansarna hade på sig. Rosa clown-liknanade peruker, me likes! Eller som jag sa då, ett flertal gånger, "Dig the wig!"

Nej det var en kul dag... fast det hände ändå inte så mycket att skriva om. Ash, this will do for the moment, jag har ju iaf fått ut mitt rosabandet meddelande.


Marie *Rädisan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback