Klippning = total "flippning"

   Var och klippte mig idag... jag ska aldrig klippa mig igen.
   Jag var nöjd med frisyren dom första fyrtio minuterna, men sen... gaah! I can't stand it. Itäs hiddeous. Det blev kortare än tänkt, vilket innebär att jag ser ut som en jätte bäbis, håret går som i en rak kant längst ner... fast mamma ska försöka lösa det imorn. Jag som hade hittat en så snygg frisyr kommer hem och vill nästan raka av allt. Hellre har jag min gamla frisyr och ser ut som Simba än att jag ser ut såhär!
   Jag var så förbannad så jag var tvungen att fara ut och träna lite (springa). Jag som inte skulle göra det idag!
   Mitt humör har total vänt. It has done a "flipp"! U-sväng. Jag var skit glad idag och gick på stan med mamma. Shoppade, köpte nya smycken, en ny sommarjacka (så snygg!) och var på topp humör när jag kom hem. Nu är jag bara besviken och arg. Mest arg på mig själv att jag inte bara toppade det som jag först hade tänkt.
   Nästa gång jag går ut ska jag ha på mig en mössa, det kommer nog att dölja håret (jorå, det är så kort och så kort ville jag itne ha det)... lid med mig.

   Marie *Mucka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback