Back in buisness

Hello people, you missed me?
  
   Det har gått ett tag sen mitt senaste inlägg, kan man säga. Arbete, trötthet och ren skär glömska har bidragit till detta, och det var inte föräns jag såg att en av mina kompisar nyligen hade blivit medlem här som det slog mig att även jag var medlem här!
   So I'm back! Back on track and back in buisness.
   Höstens depression kan jag gladeligen säga är över. Helt väck, gone forever(/now), kaputt. Jag är mitt vanliga knäppa jag igen!... fortfarande. Jag är knäpp men glad! Och nyligen examinerad. Det blev en liten tio minuters depression då (som säkert halva skolan såg) men nu är jag glad som en lärka (konstigt uttryck, egentligen).
   Så vad har hänt nu då? Don't worry, jag tänker inte gå igenom allt... faktum är att det inte har hänt så mycket (speciellt). Har fått upp skrivar humöret igen. Har en bok som rullar på (jävligt sakta, om jag får säga det), så det är väl alltid något. Lyckades hosta upp lite pengar och skaffade en videokamera, som förhoppningsvis snart ska komma att användas. Har valt gymnasium och planerar att börja där till hösten. Har inte fått något sommarjobb och har därför inte så mycket att göra i sommar. Har en ny hatt/keps. Har blåsor under fötterna och ingen luft i däcken på cykeln ... yeez, this is going nowhere.
   Faktum är att det mesta som har hänt är små saker, som kan betyda mycket, men inte känns värt att dra upp. Det skulle ta så jävla lång tid. Men om det var värt att dra upp blåsor och kepsar är det nog inte så viktigt... varför drog jag upp det egentligen?
   You know what, jag kommer tillbaka när jag har något vettigt att skriva om. Kanske droppar in imorgon och försöker igen.

   Go'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback