Endorfiner

   Vill hälsa grattis till modern min (inte för att hon går in här, men då kan jag i alla fall vara säker på att jag har gjort det... i och för sig grattade jag henne imorse, men om hon nu skulle säga att jag inte har gjort det kan jag klicka mig fram till min blogg och säga "Här gjorde jag i alla fall det!".
   Kanske inte en sån smart idé men jag är inte heller en sån smart person.
   Nu ska i alla fall Marie dra ut och träna, som varje dag. Full rulle med världens jävla träning. Kan bli lite tröttsamt men när väl endorfinerna kommer igång blir det hur bra som helst.
   Undra hur det blir med träningen imorn? Tanken var ju att man sak till Emo för att picknicka och övernatta... men jag kanske kan cykla dit i stället för att ta bussen. Eller så skiter jag i träningen imorn. Ja, det blir nog bra!
   Men ska jag få det gjort idag måste jag dra NU!
   Ha de'


   Marie *Fanfar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback