En doft av... svavel

   Med ny "blonderat" hår (vet inte om det blev blont eller vad?) fördragna gardiner och en lugn låt som spelar i bakgrunden sitter jag på mitt rum och har just tänt alla ljus. ... Mitt på dagen.
   Det är inte så mörkt men ändå så mycket så att ljusen ser mysiga ut i det dova ljuset. Det är inte mörkt men dovt? Ja, kanske.
   Mammas present är i alla fall inslagen och klar. Ska lämnas in imorn och sedan blir det tårta (för dom som vill ha). Och äta ute skulle man tydligen också göra. Undra vart bara? Dyrt ska jag i alla fall äta, eftersom pappa pröjsar. Är det någon annan som bjuder äter man extra mycket och dyrt, eller hur? Haha!
   Hoppas bara modern blir glad över presenten. Jag blev glad över håret, så jag hoppas att det kan bli som en liten återbetalning.
   Men nu var tanken att Marie skulle träna, fulle rulle!


   Marie *Grunk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback