Who is the superest of them all?

   Små lätta moln - ser jag på min himmel, min himmel som är blå.
   Om det vore så väl. Molnen utanför mitt fönster är gråare än de största av dammtussar, och de lämnar inte rum för någon blå himmel att titta fram. det känns inte direkt som ett lockande väder att bege sig ut i. Om man nu inte ska ut och springa lite, men vem har energi nog för det?
   Istället känner jag hellre för att krypa ned i min säng, med en skål sallad och en bra bok.
   Men nu råkar det vara så att jag har fastnat framför datorn, med ett alldeles speciellt tidsfördriv.
  
The Superest! Jag själv älskar humorn på den här sidan, och det är alltid kul att glida in och kolla efter nya superhjältar.
   För er som inte förstår vad det går ut på är det som en version av "my team, your team". Man kommer helt enkelt på en superhjälte som ska slå den tidigare superhjälten. Sen får en annan person försöka att komma en superhjälte som ska slå just den superhjälten, och sen fortsätter det på sitt härligt roliga sätt.
   And the do have some awesome puns' ;)
   Här är några av mina favoriter





Marie Degerström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback