"Det är tv tider"

   Having one of those "Why the piip did I say that?" moments. And don't pretend like you've never had it.
  
Har suttit för mig själv och sett på Miami Ink (igen - tatueringar faschinerar mig. Well some of them) och ätit lite glass i väntan på bättre tider. The T Man ringde och snackade med mig också, men är man hemma istället för "Where the action is" får man inte göra annat än att skratta åt deras härligtheter och längta tills morgondagen.
   Själv har jag ett hus att vakta! ^^
   Så jag ska leta tidsfördriv, hitta kläder att dra på mig imorgon - efter den drastiska förändringen i mina planeringar igår (dang it, Björn!) - och ta en riktigt lång dusch.
   Men den största anledningen till varför jag satte mig här för att blogga var för att jag ville säga;
   Jag älskar Kat von Ds' tatueringar! Speciellt hennes porträtt. They are breath taking.
   She's something speciall, I tell you.







Tattoo by
Kat von D



Marie Degerström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback