23 December

Farmor och Hasse är här och dricker glögg med oss, och vi njuter av julstämningen
- dan föredopparedan. Jag hade tänkt lägga upp 'Night Before Christmas', av Clement
Clarke Moore, eftersom det passar så bra in just ikväll, men faktum är att den är lite väl
lång. Så istället lägger jag upp ett klipp som handlar om i princip samma sak - som jag
sett någon gång som liten (är jag den enda?) Vi har alla sett tomtens verkstad när den går
på jultecknat - nu får ni se något som jag tror är fortsättningen. Den är något av en klassiker
för mig. När tomten anländer med julklapparna till husen - kvällen innan jul.


Night Before Christmas





Marie Degerström

Kommentarer
Postat av: Moa

Nee, jag komemr ocks ihåg den här! :D MEn de var,lääänge sedan jag såg den sist :P

2008-12-23 @ 22:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback