Mediahusets tristess

13:45
Sitter på mediahuset och har rast till... jag vet inte när. Vi ska få en logg att skriva i snart, men lärarna var så vänliga att inte säga till vilken tid så vi kan bara sitta och vänta. Sluta tidigare ska vi i alla fall få.

Så vad har hänt Marie sedan hon började på gymnasiet då? (såg just att jag inte skrivit på en månad... hehe) Well hon har bytt från samhälle media text till media. Jag ansökte för två veckir sen, och fick byta! Yeey! Så nu går jag på en mer passande linje, och är glad, glad, glad. Hittade någon att vara med relativt snabbt, och har nu "glidigt runt" lite i klassrummet för att sprida umgänget. En helt OK klass, måste jag säga. Jag trivs bra!

För tillfället har jag lite arbete att göra, lite mycket om jag ska vara ärlig, men Marie löser det nog. Ska avsluta matten, sen ska jag kasta mig in på intervjun jag ska göra. Fast jag har ingen aning om vad... några förslag?Annars är det lugnt. Brott och straff temat vi har går relativt bra, och vissa i vår klass är klar redan nu. Vad ska dom göra tills lovet? När är det lov föresten?

Tror jag ska strosa runt lite i Media huset och leta lite efter något att göra, innan jag dör av tristess. Kan irritera folk med min nya favorit låt... fast kanske inte. Skriver lite mer när min hjärna funkar som den ska.

So long, punks!


Marie *Sturmpa*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback