Mysfaktorn är igång!

Nu lyser ljusen i Maries lilla rum och sprider ett lugnt och härligt ljus... värmen däremot kunde jag ha avstått ifrån. Så det där med att vira in sig i ett täcke kan jag strycka bort direkt. Kanske om det här legat i kylen någon minut, sen skulle det även istta fint med en kall drink (självklart alkoholfri... men om några år!).
Hur det blir med själva filmtittandet vet jag inte. Kanske blir en kort en. Någon jag inte har sett på jätte länge. Sådana är bra att se på filmkvällar med kompisarna. Så kan man krypa upp i en soffa med en skål godis och tänka tillbaka (självklart samtidigt som man "njuter" av filmen). Ett litet tips, sådär. Den senaste tiden har det varit Disney filmer som har spelats här hemma... av mig. Men dom är lite små mysig att se på, och kul! Vissa saker man kanske inte förstod när man var liten, eller som man inte kom ihåg kan man sitta och skratta glatt åt.
Någon film ska det bli och den ska hittas nu, innan det blir för sent. Egentligen kanske det är lite sent att starta en film, men jag är ju ändå ledig imorn.
Go'natt gott folk!


Marie *Krullet*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback