Manga freak!

Sitter och ser på manga för fulle rulle. Kan låta konstigt, men då glömmer ni en sak; Jag är konstig.
Så nu spelas Naruto på Maries dator, till och med samtidigt som jag skriver. Men eftersom det är på japanska blir det lite problematiskt. Även fast jag kan några meningar och ord på japanska räcker inte det för att förstå utan text. Men bra är det.
Idag har i alla fall redigerat ihop filmen jag och en kompis höll på med. Min "första" film, vid namn; Rostbiffen. Pretty good for my first movie, men däremot 1.5 gb stor. Så om någon nu vill se den... är det ganska kört. Att skicka den över msn kommer ta åratal.
Men ska jag hänga med i vad som händer måste jag sluta skriva nu och fockusera.
Ha de'!


Marie *Baka*

Kommentarer
Postat av: Ingela

JAG vill se den! Jag snarare kräver att få se den. Jag våldgästar nån trevlig (eller mindre trevlig) dag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback