How I Feel

Som sagt skulle jag droppa in senare, och här är jag!
Rummet är relativt färdigt nu, och det blev fixat till Kelly Clarksons nya skiva som ramlade in hos Marie idag (btw). Äntligen kom den! Vill rekomendera låten How I Feel *diggar*. Men kvarstånde i rummet är en tavla som ska hängas upp, som jag köpte på IKEA förra året, och så ska jag fixa till på skrivbordet. För tillfället är det förvarings... saken för allt jag ska slänga och alla saker jag inte vet vad vart jag ska he...
Kände för att tända några ljus såhär sent på kvällen, men ack det får man icke. Får väl ha det lite mysigt imorn istället då. Kanske ska puffa upp täcket och sätta mig och se på en film framför datorn? Men inte för sent... då måste jag sätta i hörlurarna och den mysiga känslan försvinner snabbt.
Jag skulle ha haft en tv istället, fast då skulle jag väl bara få in 1 och 2. Men med inbyggd DVD blir det exakt samma sak som att sitta framför datorn... kanske ska hålla mig till datorn. Om jag dessutom skaffade tv skulle jag väl fortfarande vara tvungen att ha hörlurar när det blir sent. kanske att man ska köpa in ett par "portabla" hörlurar. Sådana där man kan gå runt i huset hur man vill medans man lyssnar på musik. Bärbara... sladdlösa!
En ny sak att spara till, nu när videokameran är borta från listan. Dessvärre har jag inte så stor användning av den då jag inte kan installera Pinacle på datorn, eftersom en nu dator är på intågande (en som låter mindre!). Men när den väl är här blir det pang i bygget!... det ordspråket kanske inte passade in där?
Men innan jag funderar på att köpa något nytt måste jag betala igen den lilla skulden jag har kvar efter videokameran (till mig själv... bukar man betala igen skulder till sig själv?) och sen ska jag spara några slantar till Stockholm resan, marknaden 21-23 juli och 850 spänn till Yran.
... hur långt är det till Jul?


Marie *Degen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback