Z!

One big f-cking Z.
När man först har haft något att göra, och sedan sitter göra los, då känns det något segt. Tro det eller ej, men jag åt till och med choklad för att "pigga upp" mig själv. Choklad vid klockan elva på kvällen! That's just så not me (kanske chokladen men inte tiden). Jag skulle i och för sig kunna gå och lägga mig, men jag är itne ett dugg trött. Och om jag går och lägger mig så kommer ändå hostan att bli värre, så jag kommer inte att somna förens vid... fyra tiden! Lid med mig, for crying out loud!

Jaja, jag erkänner, det kunde ha varit värre. Jag kunde ha varit tvungen att städa rummet... oh, wait, det måste jag! Det ser ut som om någon har slängt in en bomb i mitt rum, kört det i en mixer, spritt ut allting i varenda jävla vrå och vänt upp och ner på det. Och nu måste jag städa... hur då? Jag kan inte ens köra min spara-städningen-till-senare-och-göm-skiten taktik eftersom alla lådor och väskor jag har är överladdade med gamla skolsaker... geez!
Jag lovar er, den som är skyldig är något körd! This aint funny. Jag håller på att få en lätt, kort, depression. I'm bored. Jag kan inte ens underhålla mig själv (och då är det hemskt!).

Inget att göra, för det är försent, ingen att vara med, för det är för sent och jag bor jälvigt pissigt, inget alls... förutom städningen då. *Suck*
Om det råkar vara någon stackars sate som är vaken och läser det här, kan dom väl ringa (med andra ord, någon jag känner som har mitt nummer). Kunde har ringt min moster och snackat med henne, men som sagt är det för sent.
Z!

Marie *Bängel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback