Picture time

Jag och Emo har suttit och langat bilder i evigheters evighet nu, och är äntligen klar. Det blev ett överflöd med bilder på min dator, från balen och avslutningskvällen, men jag har lyckats sortera ut det.
Ett stort tack till dig!

image3
Något snygg sockervadd, eller hur?

Sitter för tillfället och skriver ett "manus" på datorn, inför en video me, myself and I ska göra. Det kunde ha varit en så kallad "rant" om allt och ingenting, men jag tycker den ska ha en viss, jämn, "flow". Sen om jag kan få den att bli under 900 kB och få upp den på youtube återstår att se.

Jag kan dessutom informera allmänheten att jag inte hann bli frisk innan Stockholm resan och att jag fortfarande är sjuk. I och för sig är jag inte lika sjuk som förut men min hosta är förjävlig.
Men det stör inte mig, så idag drog jag och Karlsson iväg på Jamtli. Now that's what I call entertaining. Det måste vi göra om någon gång! Vi åt kolbulle, pratade med ett gäng goa... gubbar(?), klappade getter (Marie försökte äta av deras björkris, och höll på att bli attackerad), hoppade i höskullen, körde dressinen (that's right, jag fick faktiskt köra dressinen. Och jag var inte så dålig), red på en "häst", styrde båten, åt glass och godis... vi gjorde allt möjligt faktiskt. Och det mesta är fångat på bild (som jag kan lägga upp när Karlsson får orken att lägga in dom på datorn).
Men, jag måste även erkänna, vi gjorde bort oss... när ingen såg. Mohaha!

Så nu är även det avklarat på min att-göra-i-sommar-lista. Bara tältningen kvar nu. Det får bli av snart nu, annars hinns det inte med.

Btw: Om någon nu har märkt att jag i alla inlägg har olika "smeknamn" på mina kompisar är det för att hålla dom hemliga... dom är nämligen alla missbildade utlänningar på flykt! Nej då, men jag tänkte att dom kanske villa vara anonym.
Nu vet ni, och behöver inte bli allt för fundersamma.
... eller?


Marie *Bää*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback